Тіркелу
   Резидент РК
   Сгенерировать пароль
Пароль прийдет на указанный Email адрес
Алға
Кері қарай
Тіркелу
 
Возможности после регистрации:

Сможете задавать вопросы руководителям госорганизаций и получать на них ответы, получите доступ к документам для скачивания.


Сможете пользоваться дополнительными сервисами: участвовать в онлайн-конференциях, читать блоги, оставлять отзывы к госуслугам и оценивать качество их оказания.

Маңғыстау облысы
Қарақия ауданы
Аудан әкімдігінің ресми интернет-ресурсы
Қарақия ауданының жергілікті бюджетінен қаржыландыратын аудандық атқарушы органдарының мемлекеттік қызметшілері арасында «Б» корпусы бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға ішкі конкурc туралы хабарландыру
Жарияланды: 19.05.2017
Қаралды: 53

Барлық конкурс қатысушыларына арналған ортақ біліктілік талаптар 

Е-G-3 санаты үшін:Жоғары білім, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің лауазымдық жалақысы:

  Санаты

Еңбек сіңірген жылдарына байланысты

  E-G-3

  min

  max

  53813

  72391

«Қарақия ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінің персоналды басқару қызметі/кадр қызметі/, индекс 130300, Қарақия ауданы, Құрық ауылы, Қарақия ауданы әкімдігінің ғимараты, анықтама телефоны 8 (72937) 2-24-14, 2-11-41, эл. поштасы karakia.mangystau.gov.kz. бос мемлекеттік әкімшілік лауазымға орналасуға  ішкі конкурс  жариялайды:

1. « Құрық ауылы әкімі аппаратының  » мемлекеттік мекемесінің  кадр мәселелері жөніндегі  бас маманы, (санаты E-G-3 ) - 1 бірлік. 

Функционалдық міндеттері: Ауыл әкімі аппаратының өкімдерін дайындау және шешімдерін тіркеу,қызметкерлердің жеке іс құжаттарын дайындау,сақтау және рәсімдеу,нормативтік-құқықтық актілерге құқықтық мониторинг жүргізу және саласы бойынша нормативтік актілердайындау, «Е-қызмет » жүйесін үйлестіру,жергілікті  қоғамдастық жұмыстарын ұйымдастыру,мемлекеттік органдарға тәртіптік комиссияның жұмысы туралы А-3 нысанды есептерін тапсыру,гендерлік жас құрамы білімі, алмасышылығы, ұлт құрамы,мемлекеттік еңбек өтілі,сапалық құрамы,конкурс жағымсыз себептермен босатылған,біліктілігі  арттыру,қайта даярлау есептерін тапсыру, мемлекеттік қызметшілердің тағылымдамасын,тәлімгерлігін,азаматтардың және заңды  тұлғалардың  өтініштерін қарау туралы 1-ОЛ  формалық есебін тапсыру.Көп балалы аналарды мемлекеттік наградаға ұсыну,жергілікті атқарушы органдар қызметкерлерінің сапа тиімділігін тоқсандық және жылдық бағалау жұмыстарын үйлестіру,статистикалық есептерін беру.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын негізгі талаптар: Жоғары  – Білім саласы (қазақ тілі мен әдебиеті,орыс тілі мен әдебиеті,математика,шетел тілі; екі шетел тілі,педагогика және психология, тарих, информатика, физика, химия,биология.Гуманитарлық ғылымдар саласы (философия, мәдениеттану, филология,тарих,халықаралық қатынастар,аударма ісі). Құқық саласы (құқықтану, халықаралық құқық).Әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласы (экономика, мемлекеттік  және жергілікті басқару, менеджмент, қаржы,есеп және аудит),Техникалық ғылымдар және технологиялар саласы (автоматтандыру және басқару,ақпараттық жүйелер,математика және компьютерлік моделдеу,мұнай-газ ісі,құрылыс). Орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.Білім беру саласы (бастауыш білім беру мұғалімі,информатика пәнінен бастауыш білім беру мұғалімі,шетел тілінен бастауыш білім беру мұғалімі,өзін-өзі тану мұғалімі)Құқық (құқық,қорғау қызметі,құқықтану),Құқықтану саласы ( кеңесші заңгер),Ақпараттық жүйе мамандықтары ( техник).

Конкурсқа  қатысу  үшін  қажетті  құжаттар:

1.  Осы Қағидаларға 2-қосымша сәйкес нысандағы өтініш;

  2.  тиісті персоналды басқару қызметімен құжаттарды тапсыру  күніне дейін күнтізбелік 30 күн ішінде  расталған қызметтік тізім.

Құжаттарды қабылдау мерзімі ішкі конкурс өткізу туралы хабарландыру мемлекеттік органның және мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның интернет – ресурсында соңғы жарияланған күнінен бастап  үш жұмыс күн ішінде көрсетілген мекенжай бойынша тиісті мемлекеттік органдарға тапсырылуы тиіс.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электронды түрде электрондық почта не  «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың  түпнұсқасын  әңгімелесу басталғанға дейін  екі сағаттаң  кешіктірілмей береді, оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс  комиссиясымен  әңгімелесуден  өтуге  жіберілмейді.

Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде Қарақия ауданы әкімінің аппаратында өтеді. Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетін жерге келу және қайту,тұрғын жай жалдау,тұру,байланыс қызметінің барлық түрлерін пайдалану) өздерінің жеке  қаражаттары  есебінен  жүргізеді

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен обьективтілігін қаматамасыз ету үшін оның  отырысына байқаушылар,сондай-ақ Қарақия ауданы әкімінің аппарат басшысының келісімі бойынша конкурс комиссиясының отырысына сарапшылар шақырылады. Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының,Қазақстан  Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының,басқа  мемлекеттік органдардың,қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың  өкілдері,  уәкілетті  органның  қызметкерлері  қатыса  алады.Байқаушылар әңгімелесу процессінде кандидаттарға сұрақтар қоймайды.Байқаушыларға конкурс комиссиясының жұмысына кедергі келтіретін іс-әрекеттер жасауға,кандидаттардың жеке басы деректеріне қатысты мәліметтерді жариялауға,кандидаттар қатысатын конкурс рәсімдерінде  олардың техникалық жазба құралдарын қолдануға  жол берілмейді.

Сарапшы ретінде конкурс жариялаған мемлекеттік органның қызметкері болып табылмайтын, бос лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес  облыстарда,соның ішінде ғылым саласында жұмыс тәжірибесі бар тұлғалар,сондай-ақ персоналды іріктеу және жоғарылату бойынша мамандар,басқа мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері, Қазақстан Республикасының Парламент және мәслихат депутаттары қатыса  алады.Сарапшылар әңгімелесуге қатысады,кандидаттарға сұрақ қояды,оның ішінде конкурс комиссиясы қалыптастырған сұрақтар тізбесіне кірмейтін сұрақ қояды,конкурс комиссиясының мүшелеріне кандидаттар туралы өз пікірлерін білдіреді.Конкурс комиссиясының қорытыңды отырысына бұл тұлғалар қатыспайды.

Байқаушы ретінде конкурс комиссиясының отырысына қатысу үшін тұлға әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен кешіктірмей персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) тіркеледі. Тіркелу үшін тұлғалар персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін, немесе электрондық көшірмесін,осы Қағидалардың 26-тармағында көрсетілген ұйымдарға  тиесілілігін растайтын құжаттардың  көшірмелерін  немесе  электрондық көшірмелерін ұсынады .Бұл ретте,персоналды басқару қызметі кадр қызметі әңгімелесу басталғанға дейін құжаттардың көшірмелерін тұпнұсқалармен салыстырып тексереді.

Шағымдану тәртібі:

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.

Конкурс комиссиясының шешімі қабылданған күннен бастап бес жұмыс күннен кешіктірмей уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне конкурс комиссиясының шешіміне шағым беру, уәкiлеттi органның немесе оның аумақтық бөлiмшесiнiң келіп түскен шағым бойынша тиісті шешім қабылдауына дейін конкурс комиссиясының шешімінің қолданылуын тоқтата тұруға негіз болып табылады.

Уәкілетті орган немесе оның аумақтық бөлімшесі келіп түскен шағымды қарайды және оның  негізінде тексеру жүргізеді.Жүргізілген  тексеру қорытындысы  бойынша  осы Қағидалардың бұзылуын анықталған жағдайда уәкілетті орган немесе оның аумақтық  бөлімшесі Заңның 5-бабы 2-тармағының 17 тармақшасына сәйкес бұзушылықты жою туралы ұсыныс еңгізеді.


Аудан әкімі
Беков Қыдырберді Әндірұлы
On-line кеңесші
  • Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау
  • Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтамалар беру
  • Бизнестің жол картасы 2020» бизнесті қолдау мен дамытуд…
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабыл…
  • Дәрігердің қабылдауына жазылу
  • Дәрігерді үйге шақыру
  • Алғашқы медициналық-санитариялық көмек көрсететін медиц…
  • Жұмыс іздеп жүрген адамдарды тіркеу
  • Алдын ала міндетті медициналық қарап тексеруден өту
  • Тұрғын үй көмегін тағайындау
  • Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы…
  • Жергілікті өкілді органдардың шешімдері бойынша мұқтаж…
  • Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тә…
  • Техникалық, кәсіптік және орта білімнен кейінгі білімі…
  • Архивтік анықтамаларын беру
  • Құрылыс-монтаждау жұмыстарына лицензия беру
  • Туристік операторлық қызметті (туроператорлық қызмет) ж…
  • Жергілікті спорт федерацияларын аккредиттеу
  • Жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама…
  • Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеу…