Тіркелу
   Резидент РК
   Сгенерировать пароль
Пароль прийдет на указанный Email адрес
Алға
Кері қарай
Тіркелу
 
Возможности после регистрации:

Сможете задавать вопросы руководителям госорганизаций и получать на них ответы, получите доступ к документам для скачивания.


Сможете пользоваться дополнительными сервисами: участвовать в онлайн-конференциях, читать блоги, оставлять отзывы к госуслугам и оценивать качество их оказания.

Маңғыстау облысы
Қарақия ауданы
Аудан әкімдігінің ресми интернет-ресурсы
Қарақия ауданының жергілікті бюджетінен қаржыландыратын «Б» корпусының бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға жалпы конкурc жариялау туралы хабарландыру
Жарияланды: 10.04.2017
Қаралды: 58

Барлық конкурс қатысушыларына арналған ортақ біліктілік талаптар 

Е-G-4 санаты үшін:Жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім:мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік; жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің лауазымдық жалақысы:

  Санаты

Еңбек сіңірген жылдарына байланысты

  E-G-4

  min

  max

  53813

  72391

«Қарақия ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінің персоналды басқару қызметі/кадр қызметі/, индекс 130300, Қарақия ауданы, Құрық ауылы, Қарақия ауданы әкімдігінің ғимараты, анықтама телефоны 8 (72937) 2-24-14, 2-11-41, эл. поштасы karakia.mangystau.gov.kz. бос мемлекеттік әкімшілік лауазымға орналасуға  жалпы конкурс  жариялайды:

1. « Сенек селосы әкімі аппаратының » мемлекеттік мекемесінің  жетекші маман есепші (санаты E-G-4 ) – 1 бірлік

Функционалдық міндеттері: Аппараттың  бухгалтерлік кіріс-шығыс есептерін  жүргізу;Еңбек ақы төлеудің жалпыға бірдей жүйесін қолдану;Бекітілген бюджет бойынша шығындардың мақсатты жұмсалуын реттеп отыру;Жылдық  мемлекеттік сатып алу жоспарын электронды түрде веб порталға енгізіп отыру;Аудандық қаржы,экономика және бюджеттік жоспарлау бөліміне айлық,тоқсандық,жылдық есептерді тапсырып отыру;Мемлекеттік сатып алу бойынша жеңіп шыққан мекеме немесе жеке кәсіпкерлермен келісім шарт жасасу және олармен жұмыс жүргізу;Мүлікті түгендеу,инвентаризация жұмыстарын жасау;Село әкімінің басқа да тапсырмаларын орындау;

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын негізгі талаптар: Жоғары білімі – Әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес есеп және аудит,қаржы.

Орта білімнен кейінгі немесе техникалық немесе кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.Қызмет көрсету,экономика және басқару, қаржы жұмысы бойынша экономист), бухгалтер,экономист  бухгалтер-ревизор аудитор.

Конкурсқа  қатысу  үшін  қажетті  құжаттар:

1.  «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу Қағидаларға 2- қосымшаға сәйкес нысандағы өтініш;

2.  3х4 үлгідегі суретпен «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидаларының 3- қосымшаға сәйкес нысанда толтырылған сауалнама.

3.  Білімі туралы құжаттардың нотариалдық куәландырылған көшірмелері

4.  Еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылған көшірмесі;

5.  Қазақстан республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы  23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2010 жылы 21 желтоқсанда № 6697 болып тіркелген нысандағы денсаулығы туралы анықтама;

6.  Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

7.  Құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі

8.  Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы қолданыстағы қорытынды немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі

Құжаттарды қабылдау мерзімі жалпы конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күнінен бастап  жеті жұмыс күн ішінде көрсетілген мекенжай бойынша тиісті мемлекеттік органға тапсырылуы тиіс.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электронды түрде электрондық почта не  «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың  түпнұсқасын  әңгімелесу басталғанға дейін  бір жұмыс күн бұрын кешіктірілмей береді,оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс  комиссиясымен  әңгімелесуден  өтуге  жіберілмейді.

Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде Қарақия ауданы әкімінің аппаратында өтеді. Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетін жерге келу және қайту,тұрғын жай жалдау,тұру,байланыс қызметінің барлық түрлерін пайдалану) өздерінің жеке  қаражаттары  есебінен  жүргізеді

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен обьективтілігін қаматамасыз ету үшін оның  отырысына байқаушылар,сондай-ақ Қарақия ауданы әкімінің аппарат басшысының келісімі бойынша конкурс комиссиясының отырысына сарапшылар шақырылады. Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының,Қазақстан  Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының,басқа  мемлекеттік органдардың,қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың  өкілдері,  уәкілетті  органның  қызметкерлері  қатыса  алады.

Сарапшы ретінде конкурс жариялаған мемлекеттік органның қызметкері болып табылмайтын, бос лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес  облыстарда жұмс тәжірибесі бар тұлғалар,сондай-ақ персоналды іріктеу және жоғарылату бойынша мамандар,басқа мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері,Қазақстан Республикасының Парламент және мәслихат депутаттары қатыса  алады.

Байқаушы ретінде конкурс комиссиясының отырысына қатысу үшін тұлғалар әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен кешіктірмей персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) тіркеледі. Тіркелу үшін тұлғалар персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін, ұйымдарға тиесілілігін растайтын құжаттардың  түпнұсқасын  немесе  көшірмелерін  ұсынады.

Шағымдану тәртібі:

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.

Конкурс комиссиясының шешімі қабылданған күннен бастап бес жұмыс күннен кешіктірмей уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне конкурс комиссиясының шешіміне шағым беру, уәкiлеттi органның немесе оның аумақтық бөлiмшесiнiң келіп түскен шағым бойынша тиісті шешім қабылдауына дейін конкурс комиссиясының шешімінің қолданылуын тоқтата тұруға негіз болып табылады.


Аудан әкімі
Беков Қыдырберді Әндірұлы
On-line кеңесші
  • Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау
  • Қорғаншылық және қамқоршылық жөнінде анықтамалар беру
  • Бизнестің жол картасы 2020» бизнесті қолдау мен дамытуд…
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабыл…
  • Дәрігердің қабылдауына жазылу
  • Дәрігерді үйге шақыру
  • Алғашқы медициналық-санитариялық көмек көрсететін медиц…
  • Жұмыс іздеп жүрген адамдарды тіркеу
  • Алдын ала міндетті медициналық қарап тексеруден өту
  • Тұрғын үй көмегін тағайындау
  • Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы…
  • Жергілікті өкілді органдардың шешімдері бойынша мұқтаж…
  • Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тә…
  • Техникалық, кәсіптік және орта білімнен кейінгі білімі…
  • Архивтік анықтамаларын беру
  • Құрылыс-монтаждау жұмыстарына лицензия беру
  • Туристік операторлық қызметті (туроператорлық қызмет) ж…
  • Жергілікті спорт федерацияларын аккредиттеу
  • Жеке қосалқы шаруашылықтың бар екендігі туралы анықтама…
  • Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеу…